קטגוריות המוצרים
החשבון שלי
איך קונים כאן?
מי אנחנו

מדיניות החזרות והחלפות

מדיניות החזרות והחלפות של שוסטר – Shoester

החזרות

אנחנו מקווים שאהבת את הפריטים שקנית, אבל גם אם לא, אין בעיה!  את/ה יכול/ה להחזיר את הפריטים בקלות רבה תוך 14 יום מיום קבלתם או מיום קבלת הודעה עם פרטי ההזמנה, לפי המועד המאוחר.  ללא דמי ביטול – בחינם. ביטול לפני שליחת המוצר ללקוח יהיה ללא חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח. במקרה של ביטול ההזמנה, אחרי שליחתה, יוחזרו ללקוח עלות המוצר ודמי המשלוח בניכוי של 5% כמצוין בחוק. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר הוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התווית עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי). כן יובהר, כי החברה תהא בעל שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר. יובהר כי ניתן להחזיר את הפריט – שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות מחוברת לאזיקון – תוך 14 יום מקבלתו. דרכי ביטול עסקה הינן כמפורט בלשונית “דרכי ביטול עסקה” בעמוד הראשי באתר.

 

החזרה – כיצד עושים זאת?

במידה והחלטת להחזיר פריט ואתה מעוניין לקבל את כספך בחזרה, כל שעלייך לעשות הוא לדאוג שהפריט יגיע ללא נזק ופגם למשרדנו בעמק חפר. קיימות מספר אופציות להחזרה:
1. הגעה פיזית לכתובת אזור התעשייה עמק חפר, המסיק 7.
2. שליחה באמצעות שליח שיגיע עד לביתך, בעלות של 45 ש”ח.
3. שליחה בדואר רשום ישירות למשרדינו באמצעות מדבקת הגוביינא המצורפת בחבילה שלך, ללא עלות.
ההחזר הכספי יתבצע בתוך 14 יום מיום החזרת המוצר, למעט עלויות משלוח.
יובהר בזאת כי בעת קבלת הפריטים למשרדינו, נבצע חישוב מחדש אודות הזמנתך, ובו נחסיר מסכום ההזמנה את הפריטים שברצונך להחזיר. במידה והסכום הנותר בהזמנתך לאחר הקיזוז יהיה נמוך מרף העלות המעניק משלוח חינם (זאת בהתאם לתקנון האתר בעת ההזמנה), אזי סכום המשלוח (30 ₪) יקוזז משווי הפריטים שהחזרת.
הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ולאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך. בכל מקרה או שאלה שמתעוררת, אנחנו כאן לרשותך כדי לפתור כל בעיה.

החלפות
הנעל קצת לוחצת? אין שום בעיה! גם החלפה של מידה ניתן לבצע. ניתן להחליף מידה תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר. יש לדאוג שהפריט יחזור אלינו ללא נזק ופגם, במצבו המקורי, ללא שנעשה בו שימוש כלשהו. את ההחלפה ניתן לבצע באמצעות שליח שיגיע עד לביתך בעלות של 45 ש”ח, או דרך דואר ישראל באמצעות שימוש במדבקת הגוביינא המצורפת לחבילה או באמצעות הגעה פיזית למשרדי החברה ברחוב המסיק 7, אזור התעשייה עמק חפר.
רוצים לדבר איתנו? התקשרו אלינו ונשמח להעניק פרטים נוספים על מדיניות ההחלפה. ימי א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, ימי ו’ וערבי חג בין השעות 9:00-12:00 בטלפון: 073-2505001. ניתן גם לשלוח אלינו הודעה באמצעות “צור הקשר” באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם במהרה.
*החלפת הפריט תתבצע בכפוף להימצאות הפריט במלאי.  

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי אליכם להגיע?
חברת דואר ישראל מחוייבת לשלוח אלינו את הפרטים עד-14 יום ממועד השליחה. אך לעיתים מדובר על תהליך קצר הרבה יותר. ברגע שנקבל את המוצר מיד ניצור עמכם קשר במייל או בטלפון.במידה ועברו 14 יום  ולא שמעתם מאיתנו, נשמח שתיצורו איתנו קשר בימי א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00, ימי ו’ וערבי חג בין השעות 9:00-12:00 בטלפון: 073-2505001. ניתן גם לשלוח אלינו הודעה באמצעות “צור הקשר” באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם במהרה.

החזרה והחלפה במהלך סיילים:
קנית מוצר בסייל ואת/ה רוצים להחזיר אלינו? אין שום בעיה! נשמח לקבל את המוצר עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה לפריט שהחזרת תוכל/י לקבל זיכוי לקנייה נוספת באתר מיד לאחר שזה יגיע למשרדינו. במידה ותרצה/י לקבל החזר כספי הוא מותנה בכך שעלות המוצר היא מעל 50 ש”ח. ההחזר הכספי יינתן בניכוי 5% מסכום הרכישה או בניכוי 100 ש”ח-הזול מביניהם.

העבירו אותי לצ'אט
וולקם! איך נוכל לעזור לך? :)