האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה
שם: נווה בן דרור
טלפון: 0732505000
אימייל: nave@bdg.co.il
כתובת למשלוח דואר: המסיק 7, פארק תעשיות עמק חפר
הקבוצה עושה כל שביכולתה על מנת להנגיש את רשת החנויות והמשרדים לתקן ולחוק הישראלי.
לשם כך הצבנו לולאות השראה בכל החנויות ובמשרדים. המעברים, דרכי הגישה, הדלפקים, אתר האינטרנט, הכניסות, חדרי התצוגה וחדרי ההלבשה הותאמו על פי החוק והתקן הישראלי והונגשו לכל בעלי המוגבלות. כל הרשת ועובדיה עברו הדרכה וקיים נוהל מתן שירות לאנשים עם מוגבלות בחנויות יחד עם מכתב הסבר מפורט.
רוב החנויות שלנו ממקומות במרכזי בילוי וקאנטרי-קלאבים שמותאמים לאנשים בעלי מוגבלות ולכן קיימים במקומות אלה חניות ושירותים מונגשים.
אנחנו מאפשרים כניסה של כלבי נחייה ומפעיליהם לחנויות על מנת להקל על מתן השירות.
דרכי גישה, כניסות, אזורי ההמתנה, דלפק כניסה / שירות / מודיעין, עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה, נגישות המוקד הטלפוני, דרכי התקשרות, הדרכות עובדים לשירות נגיש, מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים, נהלי שירות נגישים כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור ועוד, אירועים / כנסים – כולם מבוצעים על פי התקן הישראלי והחוק הישראלי.
בשל דינמיות הרשת ואתר האינטרנט, בהם מבוצעים שינויים יומיומיים על מנת להקל על אנשים בעלי מוגבלות, מומלץ לפנות לרכז הנגישות לכל שאלה, בעיה ו/או בירור בנוגע לחנויות ו/או לאתר האינטרנט.